sâmbătă, 18 octombrie 2008

De inceput...

Stiu ca multi ma pot acuza ca am vrut sa intru si eu in randul multimii si sa imi fac blog.. sa adopt si eu mentalitatea de turma... Nu prea ma intereseaza ce zic altii... Am facut acest BLOG pentru ca am ramas prea putini cei care gandesc, cei care nu se pierd in prost gust, in mediocritate, in prostie... Suntem prea putini cei care inca mai prefera sa mearga la un teatru in loc sa se inghesuie intr-un club sa asculte te miri ce muzica pentru ca "e la moda". Nu vreau nici sa lansez ceva de genul unui cerc literar sau mai stiu eu ce... Nu vreau ca acest blog sa fie povestea vietii mele, sa imi spun eu dezamagirile sentimentale.... Astea sunt prea multe... Noi am ramas prea putini... Ca sa stiti cate ceva despre mine... sunt anul I de facultate la Spiru Haret, lucrez la o firma de recrutare si sunt impotriva votului, manelelor, oamenilor care sufera pentru ca au parintii bani si a celor care se cufunda in mediocritate...

4 comentarii:

Anonim spunea...

pune si tu ceva tips&tricks de recrutare pe el... ;)

white raven spunea...

Mda...a gandi in ziua de azi e un risc mult prea mare pe care putini si-l asuma.Mentalitatea de turma e ceva des intalnit printre noi romani.Nu suntem in stare decat sa copiem de la altii pt ca e mult mai usor...nu trebuie sa mai depunem efortul colosal de a gandi.Iar despre restul...manelele sunt un mod de manifestare al inculturii prin zgomot(NU MUZICA),duplicitatea e sindromul sec XXI, votul nu mai e de mult ce ar fi trebuit sa fie si decat sa aleg intre interesele unuia si interesele altuia,care sunt in total dezinteres fata de noi "pulimea" mai bine ma abtin, iar despre cocalarii de bani gata a lu' tata...ma pis pe ei la etajul 3.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

de curiozitate, ca zici ca eshti inpotriva votului, ai vre-un sistem care-ar putea inlocui votul? sau eshti impotriva votului doar pt ca e ceva impus de catre un sistem deja existent ?! daca "ei" nu sunt buni, cine ar trebui sa conduca?