vineri, 24 octombrie 2008

Marile Alegeri!!!!

Din cate stiu eu, noi trebuie sa mergem la vot pe 30 noiembrie anul curent sa ne votambaravii parlamentari, care teoretic ar trebui sa ne reprezinte interesele. Totusi.. conform legii, campania electorala ar fi trebuit sa inceapa pe 1 noiembrie. Totusi vad ca in ziare tot apar fel de fel de chestionare in care avem deja raspunsurile bifate si care ne anunta ca PNL e mai bun decat PSD si ca PD-L le intrece pe toate. Am o mica nelamurire: daca titlul spune: "Alege varianta corecta" de ce raspunsurile sunt deja bifate? Asta inseamna ca cineva deja stie ce as bifa eu... asta inseamna ca tot acel cineva stie cu cine voi vota (daca ma voi duce la vot)... si daca acel cineva stie cu cine voi vota eu... de ce se mai fac alegeri? Deja trebuie sa stim si cine ne va conduce si in urmatorii 10, 20, 30 de ani. Foarte frumos din partea lor. Atunci rolul meu se reduce doar la a cotiza la salariile lor. Mie mi se pare ca incet incet ajungem sa avem un comunism mascat de democratie. Practic ai nostri alesi ne vor da doar sentimentul ca traim in democratie in timp ce ei ne conduc pe noi, ei ne conduc mintile pentru ca acele reclame, care apar inainte de termen suntdupa parerea mea, mesaje subliminale (care, apropos, sunt interzise de lege). Partea foarte proasta e ca suntem prea putini care vad asta...

Niciun comentariu: