sâmbătă, 26 decembrie 2009

Revenire

Va salut dragii mei!

Craciun Fericit si Sarbatori Fericite!

Nu puteam sa trec peste sarbatorile de iarna fara sa aduc in discutie un subiect care mai de fiecare data face deliciul presei... (asa-zisa) Revolutie din 1989. Da, asa-zisa, pentru ca mie nu mi se pare ca a fost o revolutie si, ca majoritatea oamenilor, consider ca varsarea de sange de la cea data a fost una inutile, facuta parca sa puna mai muilte capete de acuzare asupra sotilor Ceausescu. Nu le iau apararea, sunt foarte constient ca ei reprezentau "cancerul" Romaniei la acea perioada, dar in acelasi timp cred ca meritau macar ca procesul sa fie intr-adevar proices si nu o adunare de Generali care ii arunca acuze mai adevarate sau mai inventate. Am vazut anul acesta, dupa multi ani, integral celebrul proces. Sincer va zic, desi nu am nici o pregatire juridica, a fost o mare pacaleala. Cu siguranta nu a existat prezumtia de nevinovatie, nu a existat avocat al apararii... ce mai... nu a fost un proces. Este foarte adevarat faptul ca in acele momente se punea in aplicare Legea Martiala, dat fiind faptul ca structurile puterii acelei vremi picase. Acest lucru insa nu scuza faptul ca celebrul proces a devenit o foarte ieftina MASCARADA. Repet, nu tin apararea nimanui... dar ca un cetatean al acestei tari, ai caror parinti au luptat pentru libertatea noastra, am si eu propria mea opinie, pentru ca tocmai acele evenimente arata in oglinda ce se intampla si acum... adica fiecare face ce vrea si se judeca dupa ureche. Daca aveti curiozitatea, incercati sa cautati pe net mascarada... aaa... procesul si veti vedea despre ce vorbesc.

Va salut pe toti!

Niciun comentariu: